Оплата та доставка

Основна форма оплати замовлень:

Зарахування коштів на розрахунковий рахунок ФОП в Приват Банку.
Реквізити для оплати, Вам повідомляє оператор, тим самим, підтверджуючи Ваше замовлення.
При оплаті обов'язково враховуйте комісію Вашого банку за проведення платежу.

Рекомендована, швидка і найбільш вигідна для покупців форма оплати замовлень - безготівковий розрахунок:
- Для фіз. осіб - оплата проводиться через найближчий термінал (айбокс), відділення банку,
або через системи
,, і аналогічні.
- Для підприємств - оплата проводиться по виставленому рахунку-фактурі без ПДВ.
Післяплата - платна послуга перевізників, фінансово найбільш витратна і невигідна для покупців.

Для власників будь-яких карт Приват Банку, цілодобово доступна послуга - оплата Вашого замовлення по дзвінку на безкоштовний номер 3700 ! Подробиці тут

При оплаті обов'язково враховуйте % комісії банку за проведення платежу. (У більшості банків і терміналах комісія стандарная і становить 1 % від суми платежу, але не менше 2-х грн.)

У разі, якщо оплата проводиться не в день оформлення замовлення, перед проведенням платежу обов'язково передзвоніть адміністратора сайту, для уточнення і актуалізації фатических цін на момент оплати.
______________________________________________________________________________

Інші варіанти оплати:

А) Накладений платіж - оплата готівкою при отриманні замовлення на складі перевізника.

Післяплата - послуга платна і фактично збільшує кінцеві витрати покупця, розраховується за формулою: +2 % від вартості замовлення + 25 грн. за оформлення і зворотну пересилку коштів.
Не всі товари можна замовити з "наложкой", деталі вказані в описі товару.

Б) Безготівковий розрахунок - ФОРМА ОПЛАТИ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ПРИВАТНИХ ПІДПРИЄМЦІВ !

Безготівковий розрахунок - це перерахування коштів на наш розрахунковий рахунок згідно заздалегідь виставленому рахунку-фактурі без ПДВ.
Комісія за банківське обслуговування стандартна, 1% від суми платежу.
Рахунок-фактура, банківські реквізити, свідоцтво та інші необхідні документи надсилаються платнику на вказаний у замовленні імейл.
Оригінал рахунку та расходня накладна з "мокрими" печатками вкладаються в замовлення, або відправляються одержувачу на вказану адресу.
______________________________________________________________________________
Доставка:

Зараз, за фактом наявності, більшість замовлень відправляються перевізником "Нова Пошта" з Дніпра. В інших випадках, з метою максимально оператвиной доставки, замовлення отправляються безпосередньо зі складів компаній-постачальників. Наш магазин не має представництв в інших містах, але це не заважає нам обслуговувати всю Україну за допомогою компаній - партнерів, або через перевізників. Ми цінуємо кожного клієнта і весь час вдосконалюємо свій сервіс, розширюємо зону доставки і намагаємося максимально йти на поступки клієнту.
1) За замовчуванням доставка замовлених товарів по Україні здійснюється транспортною компанією НОВА ПОШТА згідно діючих тарифів перевізника.
Перелік і режим роботи відділень, а та ж терміни і вартість доставки детально описані на сайті http://novaposhta.ua.
2) У виняткових випадках, при наявності такої можливості, за попередньою домовленістю з замовником, доставка замовлених товарів може бути здійснено друой транспортно-експедиційною компанією.

3) Міжнародні відправлення для замовників з Росії, Казахстану, Молдови, Білорусі та інших країн СНД виробляються Express Mail Service згідно діючих тарифів.
______________________________________________________________________________

Важливо!!!

При отриманні Вашого замовлення на службі доставки, обов'язково перевірте цілісність упаковки та її вмісту.
Якщо Ви виявили: разорваную упаковку, сліди від падіння, примятость упаковки та ін. сліди втручання - наполягайте, щоб працівники даного філіалу транспортної компанії задокументували всі візуально видимі сліди і негайно зв'яжіться з менеджером магазину, де Ви оформляли замовлення.
Ваше замовлення застрахований на повну вартість. Відповідальність за цілісність вантажу на 100% несе служба доставки!

ПРАВИЛА отримання замовлень:

1. Перевірити зовнішній вигляд упаковки замовлення (на цілісність та відсутність вм'ятин)
2. Розкрити упаковку і перевірити наявність всіх замовлених позицій
3. Перевірити зовнішній вигляд замовлення (він повинен бути не розбитий, не пом'ятий і не мати відколів)
4. Перевірити комплектність замовлення (в соотвтсвии з описом товару)
5. Перевірити замовлення на працездатність (переконається що виріб включається і працює коректно)
6. При отриманні замовлення на Новій Пошті зберегти чек з ТТН - гарантія на товар починається з моменту отримання вантажу по ТТН перевізника

У разі виявлення будь-яких недоліків необхідно в присутності працівників транспортної компанії або кур'єра скласти акт (претензію) із зазначенням відповідного дефекту. Просимо Вас також сфотографувати виявлений дефект. Фотографії разом з актом, підписаними з боку працівників транспортної компанії, необхідно відправити на електронну адресу: admin@nedorogo.dp.ua або на Viber.

Якщо Ви не перевірили своє замовлення при отриманні в присутності працівника транспортної компанії і не склали відповідний акт, претензії по замовленням НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
______________________________________________________________________________

Звертаємо Вашу увагу:

Інтернет-магазин "Недорого", працює строго у відповідності з нормами чинного законодавства та регламентами, прописаными в Законі про Захист Прав Споживачів України.
На сайті представлена інформація, що стосується технічних характеристик, наявності на складі, комплектації, вартості та інших параметрів товарів, що носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою.

Якщо придбаний товар поламався, Ви самостійно звертаєтеся в сервісний центр виробника, який вказаний у гарантійному талоні товару.

Якщо ви бажаєте повернути товар або поміняти його на іншого - це можливо, протягом 14 днів, за умови що придбаний товар не був в експлуатації, не має слідів розтинів, 100% збережений товарний вид і оригінальна заводська упаковка.

Для отримання детальної інформації щодо наявності та вартості зазначених товарів або послуг, та ін. питань, будь ласка, звертайтеся до менеджерів сайту за допомогою електронної пошти, Skype, Viber, або телефонуйте за вказаними на сайті телефонами.